Alla inlägg under maj 2010

Av evelina berg - 21 maj 2010 18:33

Hej min vänner det är evelina som bloggar hihi  

 

 

Just nu är jag hoss kompis min kompis ida hon är skit snäll   

 

bye bye 

 

 

 

 

///  Evelina

Av evelina berg - 10 maj 2010 20:26

Hej det är "EVELINA" som bloggar .

 

 

luiygtfdkkkkkzxdgf   (katten sessan som skrev  ).

 

 

Imorron är det siminig  döö kul  .

 

 

 

 

 

 

 

HEJ  DÅÅ   SYNS

 

 

SNART NÄR  JUST

 

 

JAG BLOGGAR

 

 

IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Mvh/

 

 

                  Evelina      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         

Av evelina berg - 8 maj 2010 11:45

Hej Vänner! Idag tänkte jag smascha på med en dagens outfit!     Luvtröja  (med t-shirt innanför): Team sportia! Byxor/Jeans: Kappahl    Strumpor: Ärvda av kusin   Jag ska packa, packa, packa   Sen vid tre någonstans bär det av till missionshuset för "hajk" (skulle egenteligen vart nere vid hajkplatsen här hemma men det blev inställt pga dåligt väder)! Mitt rum liknar mer ett kontor än ett rum just nu iaf   Tjaooo!

  

Av evelina berg - 5 maj 2010 16:51

Hej det är evelina SOOOOM BLOGGAR nu har jag precis satt mig vid datan åå nu bloggar jag med lite musik lite olika men det blir det blir (nu lite BILDER )         ROLIG haha hihi   

 

 

 

 

 

 

  TJAOOOOO  SES

 

 


SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av evelina berg - 3 maj 2010 17:48

Hej det är lina som bloggar lina är mitt smekis.      Jag har inget mer att skriva om så tjao!

Av evelina berg - 3 maj 2010 17:00

Tjaaaooo! Cecilia bloggar direkt från nya rummet för att få upp stämningen! Idag sprang Nova typ runt med Lina i släptåg och viskade någonting, jag fick inte veta vad det var förens typ andra rasten, BAD NOVA   ... Då fick jag veta att mitt namn var den fula grisen Cecilia som spydde hela tiden och skrattade när folk ramlar, ni som är flitiga bloggläsare har säkert läst det inlägget..... Men men, ska ge er lite bilder!        

Presentation

Alkohål löser inga problem, men det gör fan inte mjölk heller!

Omröstning

Hur ät bloggen?
 1o. Niiice älskar den!
 Sissådär ändring skulle inte skada
 Rätt dålig
 ASDÅLIG, ni är ju sämst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gääästbooook

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Klockan

Översätt :)


Ovido - Quiz & Flashcards