Alla inlägg under april 2010

Av evelina berg - 12 april 2010 19:21

Idag har man vart med Evelina och Lillsyrran har spytt  , slöjden var kul idag! Mysigt mysigt och kul, Kolla "Hejj! §" för bilder, ska ge er lite bilder om jag pallar, men nu ska vi se på TV, 



Ses imorgon! Godnatt <3

//Cilla  

Av evelina berg - 12 april 2010 16:10

Idag blev man klar med sin videokamera på slöjden, fråga inte, men jag blev nöjd!Sen så har man ont i ryggen.... Det gjorde inte saken bättre av 2 påsar, 1 rygga och 1 fiol!!!! Har lite tråkigt nu... Men men... Lite bilder på videokameran               Höhö, ska sticka bort till Evelina nu, men först en konservation med Mamma idag:

Cecilia: Mamma, mamma! Är du hemma?!

Mamma: Ja! Skrik inte, du väcker Emilia! 

Cecilia: Okej....




Paus och Cecilia plockar fram mellis.




Mamma: Ska du åka bort till Evelina eller?

Cecilia: Nej, hon är med Nova!

Mamma: Men ringa henne kan du ju göra....

Cecilia: Haha, ska bara äta mellis först!

Mamma: Gör så.




Paus och något pajjar för mamma, cecilia plockar in i kylskåpet.





Cecilia: Jag lägger mig med bloggen en stund... 





Cecilia ringer Evelina som inte vill.





Det ringer från Evelina och Cecilia ska åka dit. 



CIAO!   

Av evelina berg - 10 april 2010 19:06

Hejj hopp falerallan la i lingonskogen JA!

 

(mobba inte vårt sätt att säga hej för då jävlar åker du på stryk av Harry (Varning för vassa tänder!!!! )   Nänä, kom hem för ett par timmar sedan, syrran va på mig förut, drf jag inte pallat blogga! Men nu sitter man här hemma hos Lina-är-en-pina,

FÖÖRLÅÅÅÅT!

Uss och tviiiii för småsystrar, här äe allt bra, nu är man som tur äe med lina phuu....  Natti natti, om jag inte skriver sen!

 

 

 

 

 

Påss & Kräm from Cillsen   

Av evelina berg - 10 april 2010 13:30

Hejjs! Idag är man med Evelina, Ronja och Nikki, PS; GLÖM INTE HARRY!!!!!  !!!! Little photos (mobba inte vår engelska!!!!!)   (Cilla  )  (Lina-pina   )   (Ronja  )    (Nikki  ) Det är vi det   Jao jao... Sova över hos Lina ikväll då, stan med mamma, syrrs och kanske pappa! Glass blir det ju, såklart, glassmagget är ju öppet! (Yuimmie)   .... Se upp alla glassar på ben, jag vet vart ni är! § Nej, men ska snart dra, tror jag.... Skriver mer när jag kommer hem! 



PPuuuusss och kkräm //Cilla   

Av evelina berg - 7 april 2010 12:53

Hej!

Vi är två tjejer som ääääälskar krossade tomater!    , hehe.... 

Evelina spelar Piano   ...

Jag Cecilia spelar fiol   ...  Vi är två glada tjejer med en fejd i bagaget... Hållt ihop i fem år i augusti... typ, ingen av oss kommer ihåg....  Haha, vi hade en gemensam blogg på blogg.se..    Men där saknades smileys så vi hittade hit... Lite bilder på våra habbogubbar och oss kommer här!   och en på oss    tjejen till vänster på båda bilderna är Evelina, och till höger är jag!   


Puss och kraaam // Evelina och Cecilia   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alkohål löser inga problem, men det gör fan inte mjölk heller!

Omröstning

Hur ät bloggen?
 1o. Niiice älskar den!
 Sissådär ändring skulle inte skada
 Rätt dålig
 ASDÅLIG, ni är ju sämst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Gääästbooook

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Klockan

Översätt :)


Ovido - Quiz & Flashcards