Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Home again!

Av evelina berg - 10 april 2010 19:06

Hejj hopp falerallan la i lingonskogen JA!

 

(mobba inte vårt sätt att säga hej för då jävlar åker du på stryk av Harry (Varning för vassa tänder!!!! )   Nänä, kom hem för ett par timmar sedan, syrran va på mig förut, drf jag inte pallat blogga! Men nu sitter man här hemma hos Lina-är-en-pina,

FÖÖRLÅÅÅÅT!

Uss och tviiiii för småsystrar, här äe allt bra, nu är man som tur äe med lina phuu....  Natti natti, om jag inte skriver sen!

 

 

 

 

 

Påss & Kräm from Cillsen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina berg - 4 mars 2011 11:36

                             Hej det är jag som e evelina. En tragisk händelse hände förr ett par dagar sen. Mitt ex gorde slut med mig han som var så sööt.      ...

Av evelina berg - 2 mars 2011 17:34

      HEJ SORRY ATT VI INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE.   Aja men nu är det 2011 så kul. Nyss hemmkommen från stockholm . Det var kul köpte ett par nya SKOOOOR    .                            HEJ-DÅ       /////// EVELINA ...

Av evelina berg - 30 juni 2010 20:03

Nu är man hemma och är otålig min kompis Anna har komit hem från hennes resa hon bodde i dubai  i ett år sån längtan men iallafall skulle jag ringa henne när jag kom hem från min andra kompis nova  men jag och Anna ska kanse va jag är pirrig säjer ja...

Av evelina berg - 1 juni 2010 20:00

HEJ idag är det jag Evelina som sänder det första juli  inlägget ...

Av evelina berg - 21 maj 2010 18:33

Hej min vänner det är evelina som bloggar hihi       Just nu är jag hoss kompis min kompis ida hon är skit snäll      bye bye          ///  Evelina ...

Presentation

Alkohål löser inga problem, men det gör fan inte mjölk heller!

Omröstning

Hur ät bloggen?
 1o. Niiice älskar den!
 Sissådär ändring skulle inte skada
 Rätt dålig
 ASDÅLIG, ni är ju sämst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Gääästbooook

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Klockan

Översätt :)


Ovido - Quiz & Flashcards